I'm in Love ;)

Igår natt/ imorse var de lastbilsåkning som gällde med pojken. =)
Lika niiice som vanligt. :P
Det som gjorde natten mera spännande var att JAG fick pröva på o köra på en av terminalerna. :D Jag bakom ratten på en 24 meter lastbil e lagom spännande. :D O backningen förhöjde spänningen liiite te. :D
Så jag e tyyp in love! Jag vill OXÅ köra lastbil! :D
Ska skicka in papper te en KY-utbildning i Alvesta som yrkesförare o kommer jag inte in blir jag väääääldigt besviken.. =/
Jag har ju t.om privatlärare.. ;D

O jag är redan trött på min syster.. She's a biitch utan dess like! Suck!


Dagens Lyssna: Here I am med Bryan Adams

Puss på de


Kommentarer
Postat av: Becca

Aha :) Är det kul att köra lastbil? :D

2008-12-20 @ 14:32:59
URL: http://assyrish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback