Julen

Va ett tag sen ja uppdaterade juh.. Har väl hänt en del men inget som jag tror direkt intresserar er.. :P

Julen o allt det har varit toppen.. :)
Fick lite alla möjliga saker.. :)
Släkten o så var här så de va trevligt.. :)
Senare på kvällen träffade jag pojkvännen o några andra o så var vi ute o lekte me bilarna.. =) Först körde vi in i en jordhög o höll på att välta o sen när vi skulle köra hem så smällde vi i en stenmur.. Ingen större skada skedd iaf, mest stenmuren o sen lite på bilen så de e skönt de.. :)

Sedan har jag mest vatt i stallet o ridit o sen vatt hos farmor o pappa o lite så med syster o hälsat på.. :) 

O nu ska ja snart på kalas med pojkvännen hos hans moster.. :) Spännande.. xD

Så skriver mer en annan gång... :P
Pussheeej


Kommentarer
Postat av: Emma

Fiin blogg & gott nytt år!

Skicka järna in min blogg du med :)

2008-12-30 @ 21:44:50
URL: http://pemmizz.blogg.se/emmasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback