Ujujuj

Idag har jag minsann vatt på alerten. :P
Jag har ridit, tvättat 3 bilar o nu ska jag baka lussebullar o pepparkakor me syster. :P Efter det så ska jag minsann städa mitt rum, o sen köra en sväng te pojken.. =)

Imon äre Ullared som gäller så ikväll äre säng tidigt.. =)  

Seriöst, jag Saknar alla vänner som man inte umgås med så mkt gäller.. Undrar vart den tiden tog vägen.. Visst har jag skaffat en del nya kompisar o man glider väl ifrån varandra.. Alla bor på olika håll o så men iaf..
Sofie, Martin, Jonte, Bonnen, Saknar er som faan! <3

O jag är så jääävla trött på min systers gnäll.. Aldrig e de ngt som duger te henne.. Suck..

Dagens lyssna: Stand By You med The Pretenders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback