Gjort de igen..

Ännu en gång har jag slappat mej me bloggen.. Jisses, de e nog inget för mej.. :P Pallar inte att sitta o skriva här ibland lr så e de annat som kommer emellan.. :P
Aja, iaf så har jag o älsklingen varit iväg själva med vår egna husvagn i 3 dar.. :) Vi var bara ute på Trummenäs men de va hur myys som helst! Dock blåste de när vi skulle sätta upp förtältet så de va väl lite dramatiskt där ett tag... :P Men vi fick jäkla upp de! Första gången heeelt själva! :D

Skönt o komma iväg själva tycker jag o Nova har med skött sej kanon!

Just det, vi vet.besiktigade henne i tisdags o hon gick igenom utan anmärkning!! :D Försöker få tag på hennes ägare o säga att vi ska behålla henne men hon verkar inte få mina sms o e inte inne på msn..:S Inte lätt att få tag på henne när hon e i Norge... Menmen..

Nu ska ja snart upp te stallet med! :D
O sen när ja kommit hem ska älsklingen o ja ner te gymet o skriva in mej... Haha kan inte fatta att JAG ska gå på gym... xD Men de behövs tränas bort ngt kilo här o där så.... O nu när ja får studiebidraget så har ja råd med! :)

Nu ska ja väcka älsklingen o sen hoppa i ridkläderna!
Ha d fint!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback