Öland dag 1&2

Dag1:
Inget vidare bra väder idag.. Molningt o lite småkallt.. Vart tog sommaren vägen?! :O
Jag har då inte badat idag, endast upp te rumpan sen gav ja upp.. Svinkallt! :)
Vi har inte gjort för mkt här idag.. Tagit de lugnt o bara varit typ.. :)
Lr ja, älsklingen o Julia har varit en sväng inne i Borgholm o kollat lite o kollat lite i Köpingsvik.. Jag måste köpa mej en ny bikini men har inte haft ngn tur än så länge..
Jag hittade en men kärringen ville inte sälja den när ja hade valt olika storlekar.. Liksom hallå, jag kan ju inte hjälpa att brösten e större än arslet?! Då blev jag typ ganska så sur! :P
Regnat har de me hunnit med ida.. Inte lika kul menmen..
Hoppas på bättre tur imon! :)

Dag 2:
Idag e de liite finare väder.. Lite molningt men solen lyser igenom molnen emellenåt så idag har även jag badat.. :)
Men det var ta mej faan svinkallt!!! :P

Nu ska snart svärmor, svärfar o Julia ner te Blekinge o gå på kalas medan ja o älsklingen ska stanna här.. :) Vi ska dra in en sväng te te Borgholm o se om ja kan hitta ngn bikini där i stället.. :)

Så nu ska ja göra mej i ordning!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback