Hemma i Kallinge

Jepp, här kommer ja befinna mej dem närmsta dagarna då mamma o pappa e i Sthlm o kollar på Springsteen.. :) Så ska bo hemma hos syster o hunden o Nova bor med här o älsklingen kommer när han slutat jobba.. :D
Går faktiskt bra me Nova o Wille tesammans.. Tur att Nova e tik o valp.. :) Lite har de bråkat men Nova måste lära sej sin plats så..

Idag var ja uppe redan vid 6 då min syster gick upp så vi kunde hjälpas åt att gå ut me hundarna.. :) Men att jag gick o la mej en timme till sen innan dem fick frukost.. :P Så nu har jag varit ute o lekt lite me dem på tomten o lite så o har precis vatt ute o gått lite i skogen, Nova har varit okopplad o hon har vatt Jätteduktig!
 
Usch, undra va man ska hitta på o äta idag o undra när min lilla älskling vaknar o kommer hit.. :) Saknar honom juh!

Pratat me mamma o pappa idag med.. :) Dem verkar ha d bra men de regnar där uppe.. :P

Ne, nu ska ja rota igenom frysen, finns ju massor av mat här! ;D
Ha d fint!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback