Kvällspromenad

Precis varit ute med syster o gått me hundarna på kvällpromenaden.. :) Myys att komma ut o röra på sej.. :)

Dan har väl inte varit för aktiv för min del.. Skulle ha tvättat bilen då några jävla fåglar ha använt den som offentlig toalett typ..! :@ Men needå, då va biljävlen StenDöd när ja skulle köra in den på uppfarten så de fick jävla stå ute på gatan o se dum ut! Så nu har älsklingen tagit den te jobbet så batteriet får stå o ladda under tiden han jobbar så får la tvätta den imon då.. :)

O idag gjorde jag hemmagjord currysås efter eget recpet.. :D Blev faktiskt god men var lite klen i smaken dock.. :P Men stolt e ja för de! :) 

O nu pratar jag me min älskling i telefon.. :D O imonbitti kommer han hem te mej när han slutat jobba! :D Längtar! <3

O snart ska ja kypa ner i sängen som ännu en natt ska delas me min syster..  Myys.. ;) 

Ne GoNatt folks!
PussCiao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback