Sun is shiiining!

Fan va nice att det Äntligen tittade fram lite sol nu! :D Är så jääkla trist med moln och regn!

Har varit på ams idag o haft ngt jäkla gruppmöte.. Kan ju inte påstå att de va ngt viktigt lr intressant men aja.. Fick mina pappper påskrivna me så ja kan få mina pengar me ngn gång.. :P

Idag har älsklingen o jag varit i Brunnsparken o slått tennisbollar med Nova o lekt kurragömma o sök.. :) Tror hon tyckte det var ganska så kul! :)

Sedan har jag lagat lite mat o så..:) Kycklingfilé med ris o hemmagjord currysås idag igen.. :) Men de e ju så jääkla gott! :D

O snart ska ja minsann köra te Skillingsboda o hälsa på Chrisl o fåren! :D Hon ska få skriva på mitt papper som måste in te a-kassan snart så.. :) Ska bli kul o träffa dem igen! :D

Vi hörs! :D
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback