Vaaaarmt!

Herrejävlar så varmt det är idag asså! :O Inte ska man klaga på solen när den väl tittar fram men nu hade de minsann varit en skön fördel o ha en pool på trädgården.. Men icke sa nicke.. O jag kände att de va alldeles för varmt för att gå bort till svärföräldrarna me 2 hundar o låna deras.. Usch, lata mej... Tänkte ligga o steka lite på altanen men gisses ja började ju typ koka direkt.. Tror ja stod ut 40 minuter kanske.. :P O me tanke på att ja brände mina axlar igår så fick ja ju ligga me linnet över dem så att inte de blev värre.. :P haha ja jisses..

Älsklingen e iaf jätteduktig o e hon sina föräldrar o fixar iordning våran säng i husvagnen! Tur att han finns! ;)
Ska snart börja laga mat till han kommer hit så han kan åka o jobba sen iaf.. :)

Hundarna e lika döda som ja så jag o Nova satt o knaprade isbitar ute innan.. :) Wile tyckte nog att dem var För kalla så han la ner de.. :P

Menmen, göra lite nytta kanske.. :) Ska passa på o tvätta o sånt när vi e här så man slipper boka en jäkla tvättid o de e ju så myys att hänga tvätten ute att torka! Luktar så gott då sen när man tar in den!

Ha d brao!
PussCiao

Emil, Jag Älskar Dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback