En plats i solen

Lisa Marklunds nya bok som jag håller på o läser.. :) Har inte läst så mkt ännu men gillar hennes böcker.. :) O denna handlar ju om den delen av Spanien b.la som jag har varit nere i så man känner igen mkt av det hon beskriver i boken.. :)
Hennes barn har även häst i samma stall som jag har jobbat i.. ;)

Jaja, vädret idag har ju varit helt jäkla underbart asså! :D Visst har det blåst lite men de e ju så skönt me solen!
Jobbet har gått kanon me.. :) Massa gos me lammen idag.. :)

Efter det har älsk o jag varit o handlat mat o lite så.. :) O jag har köpt en ny regskylshållare te 740 så ja kan sätta på de nya plåtarna snart.. :) Älsk skulle väl hjälpa mej me de imon.. :D

O nu har älsk åkt te jobbet o jag saknar honom så fruktansvärt mkt!! Kan inte fatta det.. Han åkte ju precis.. =/ Men det är väl vetskapen om att man ska somna själv inatt igen.. Menmen han kommer o kryper ner hos mej sen när han kommer hem iaf.. :)


Asså, jag vet inte ens om några läser den här skiten som jag skriver..?
Vet ju att det inte är ngt direkt intressant jag skriver om så.. Menmen kul o skriva av sej lite ibland iaf..

//Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback