Fredag-Söndag

I fredags var det 3 månader med älskling. :D Han överraskade mej med frukost på sängen o 10 röda rosor. :D
Efter det så frågade han om jag ville flytta in hos honom på riktigt. :D O det svaret var ju inte så svårt.. ;D
O på kvällen var vi ute o åt o kollade på bio-Valkyria.. :) Helt okej film!

Emil, du är det underbaraste som finns o jag kommer aldrig släppa taget om dej! Älskar dej så fruktansvärt mycket!

O igår så var vi hos bror o Lelle nere i Kristianstad. :) Åt tacos o äppelpaj okollade på Melodifestivalen.. :) Mycket trevligt! Inte för att jag hejjade på hon som vann men hon var rätt så bra faktiskt.. :) Var bara glad att inte den där Af Ugglas vann.. :P

O idag har jag o älsklingen vatt uppe i stallet.. :) Han är livrädd för hunden så vi har tränat idag.. ;) O nu verkar de inte vara så farligt längre.. ;) Farro skäller mkt men han e inte farlig.. ;)

O nu kommer snart familjen hit för typ första gången o ska fika o så..:D
Så nu står kladdkakan i ugnen..;)

Ne ni får ha d bra!
PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback