Måndag

Jahopp, måndag o ny vecka då.. :)

Helgen har varit helt okej.. Bortsett från vädret då.. :O I lördags var jag väl inte för aktiv.. Va hemma hos familjen med Emil o åt o lite så.. :) Kollade på en massa bilder från när man var liten som jag hade lovat Emil att visa.. xD

O igår så pillade älsklingen lite på min bil medan ja va i stallet.. :) Den e liksom typ TipTop nu.. :) Bara de nya plåtarna som ska dit o nu har skattemärket kommit med.. :) Men vill försöka hitta en kromad hållare te dem så ser de lite snyggare ut.. :)
Du är Underbar hjärtat! Tack för all hjälp! <3

Idag så har jag jobbat igen.. :) Har gått bra faktiskt.. :) Har flyttat lite får o sånt o gullat me mina små bebisar..;)

Har öven vatt på arbetsförmedlingen.. Så nu kan jag skicka in mina papper så ja kan få mina pengar från försäkringskassan.. :)

O så har ja o älsklingen kollat på Rallybrudar.. :) Den var riktigt bra tycker jag faktiskt! :) Rekommenderar att se den, även om typ hela Sveriges befolkning säkert ha de utom vi.. :P

Ne nu ska ja fortsätta me mitt!

PussCiao


P.S Jag Älskar Dej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback