Saknar..

Sitter hemma i lägenheten o längtar efter älsklingen som e o jobbar.. Helt sjukt att man kan sakna ngn efter bara några timmar.. Men de blir välla så när man e van vid att leva brevid varandra 24/7..?
Jaja ja vet iaf att han kommer hem om några timmar o lägger sej brevid mej nån timme innan jag ska upp till jobbet iaf.. :)

Jobbat idag iaf.. :) Har gått bra tycker jag.. Är rätt så slappt.. Iaf än så länge.. :) Jag är inte så överförtjust i får precis men dessa e rätt så härliga.. Inte så rädda av sej o så som skolans skrällen var.. :) Dessa kommer gärna fram o vill kela o sånt.. :) Lite mys så..

Men dock har jag e jäkla träningsvärk i axlarna.. Stället e ju inte precis ergonomiskt när man ska hoppa fram o tbx me vattenspannar o mat o sånt.. Visst ja e otränad nu med men iaf.. Men de går välla över.. :)

O saknar att åka te hästarna i veckorna nu.. Visst kan jag göra det men de går så mkt bensin o jag har inga pengar förren ja får lön.. :( Kör ju tusan 7 mil om dan bara te jobbet.. Menmen får ta de i helgen istället.. :)

E lite småyr i huvet nu med.. Vet inte om de e trötthet lr va de e.. Har vatt såhär i några dar nu.. =/
O min hand har börjat värka igen.. Läkarna hittar inga fel på den så vetefan va de e men ont ska ja säga att de gör..
O gisses vilka problem ja har.. Tror ja ska ta dem o gå o lägga mej istället så ni slipper höra om dem..

Go Natt på er!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback