Grillkväll o stall :)

Igår hade jag o älsklingen liten grillkväll här så Lelle, bror, Kusin Johanna, Victor, systeryster, Tim o Julia var här o grillade o drack lite.. :) Supertrevlig kväll blev det iaf, o jag var för en gång skull spik nykter o fyllechaffis ist.. :) 

Idag har jag varit i stallet för första gången på en vecka o de va så skönt att komma ut o rida igen! :) Fortfarande förkyld o jävlig men nu pallar jag inte att ligga hemma mer.. :) Har inte varit på gymet heller på evigheter (förra helgen :P) så det får bli att ta tag i det med igen.. :)

Nova e fortfarande halt så imon blir det att ringa veterinären.. Hoppas de bara e ngn överansträngning lr liknande..

Men nu ska ja ta tag o städa lite mer från igår o sen slänga mej o dö på soffan en stund lr två.. :)

Här kommer lite bilder.. :)


Älsklingen va grillmästaren själv.. :)


MatMatMat :)


Även Nova fick lite o hon blev så glad så tårana rann.. :) lr så var maten stark kanske.. :P


2 som inte nöjde sej med att bara grilla maten inte..


Några som var på danshumör. :)


Som sagt, dem nöjde sej inte me maten..


Ingen som såg den komma va? :)

Efter detta förflyttade vi oss in till värmen ist o spelade lite Wii o snackade, de kändes tryggast.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback