Karlskrona :)

Idag har jag o älsklingen varit inne i Karlskrona o shoppat lite nya skor o älsklingen har varit o tagit sin allergispruta med.. :)
Vi var även i djuraffären o köpte en nosgrimma till Nova o de e nog mina mest prisvärda 95 kr jag någonsin har spenderat för jäkla va effektiv den är! Hon är så jävulskt stark ibland när man är ute o sen nu i en jäkla 1½ års trotsålder så lyssna existerar typ inte för henne för tillfället men nu jäklar.. :)

En låssmed har varit här idag med o nytt ut vårt lås te ytterdörren för de har krabbat ett tag.. Vi höll knappt på o komma in i lördagsnatt så skönt o ha de bytt iaf! :)

Inatt blev de ingen praktik för min del, är hur sliten som helst idag o sen så måste ja plugga yrkeskompetens med.. Känns konstigt att inte åka me men måste man plugga så måste man.. :)


Nya vårskor :)


NovaBus me sin nya nosgrimma :)


Nya nosgrimman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback