Måndag o äntligen civilisation :)

Jag vet att jag inte har varit så flitig här sen typ onsdags förra veckan men älsklingen o jag har passat gården där jag rider för dem har varit i Italien i helgen.. :) Så det har varit 4 dar med full rulle o ingen lust lr ork till att sitta vid internet.. :)  Jag ska snart upp där igen för dem kommer inte hem förren sent o ja ska ge dem kvällsmat o ta in Hennezzy som opererades i torsdags.
Älsklingen börjar ju jobba idag med så var tvungen att köra hem o hämta min egna bil som för övrigt han har lagat.. :D

I torsdags klarade jag yrkeskompen med så NU är jag Äntligen en fullutbildad lastbilschaufför.. ;D Nu fattas bara erfarenheten.. :)

Men jag laddar upp lite bilder o sånt sen från livet på gården för nu måste ja köra upp där igen.. :) Dessutom kommer det Bildbevis på att min älskling har RIDIT! :D
Vi hörs!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: E L I N '♥

Roligt och trevligt, har du ridit länge ? :)

K R A M ♥

2010-04-26 @ 20:21:59
URL: http://mellansyyster.blogg.se/
Postat av: sanne

jag har ridit i ca 10 år med lite uppehåll under gymnasietiden då det inte hanns med lika mkt.. :)

kram

2010-04-26 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback