Onsdag :)

Idag var jag uppe i stallet redan innan 10.. :) Hovslagaren var där o satte dit en ny sko på Hertina för hon har lyckats tappa ena fram o sedan tagit bort skorna på Hennezzy för han ska opereras imon.. Efter det så red jag både Hertina o Latte på banan o Philippa filmade för dem ligger ute på annons nu o de va några som ville se film på henne.. :) Red dessutom utan graman o de e verkan ja lr hästarna vana vid nu så filmen kommer se rent förjävlig ut o min ridning e pinsam att bara visa upp.. xD Jag har seriöst inte ridit en lektion på säkert 5 år så snacka om ringrostig! Harva runt i skogen kan ju vilken idiot som helst göra..
Nae, de ska bli spännande att se filmen sen o ja får se om ja känner för att visa upp den för er.. :P

Ngn som e intresserad av att köpa häst? Här e annonserna på både Hertina o Latte iaf.. :)
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=339084
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=339087

Nu ska jag sätta mej o plugga lite.. Än e inte skolan slut inte, yrkeskompen e ju kvar.. :)

Just det, måste ringa min farbror med, min bil började läcka bensin som ett jävla såll idag! :O Dryga biljävel!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback