Veterinärbesök o stallet :)

Idag har jag varit me Nova hos veterinären för o kolla upp hennes hälta.. Dem klämde o kände o böjde på varenda led dem kunde hitta men hon visade inga som helst tecken på att ha ont så dem röntagde henne aldrig när dem inte visste vart dem skulle börja så antagligen sitter det inte i skelettet/lederna iaf vilket är skönt! Hon ska gå på antiinflamatoriskt o smärtlindring nu i 2 veckor o ska hållas lugn o inte långa promenader lr lekar..
Yeey, kommer att bli lättare sagt än gjort att hålla henne lugn när hon e ett sådant engeriknippe som inte finns av denna värld men de e bara att försöka, vi vill ju att hon ska bli bra.. :)
Veterinärerna Älskar henne o de e så kul att få beröm för hennes personlighet o att hon inte e som alla andra schäfrar..:)

Jag har även varit i stallet o idag har min syster följt med o ridit Latte o sen har jag longerat Hennezzy med så lite har ja hunnit med sen ja steg upp kl 7.. :) En vanlig tid för de flesta men jag som brukar sova från allt mellan 10-12 var de lite kämpigt för..:P Usch vad lat jag har blivit!

Nu ska jag iaf ta de lite lugnt o sen gå ut me Nova på en kissrunda tror ja o vänta på älsklingen som är på gymet.. :)

Vi hörs!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback