Bm snart..:)

Imorse vaknade jag av att det låg en hyperventilerande hund utanför sovrummet.. Först fattade jag inte vad de va me henne då hon alltid ligger på sin plats på natten men sen insåg ja att hon antagligen var akut nödig då hon inte gjorde nr.2 på kvällsrundan.. Så det var bara att palla sej upp för att undvika en olycka inne o släppa ut henne.. O mkt riktigt, de gick i 190 ner till åkern vill jag lova o hon sket inte mindre än 4 ggr+ att hon var lös i magen..
Stackarn, inte konstigt att hon hyperventilerade men konstigt att hon inte pep för de brukar hon göra annars när de e ngt.. Menmen hon kom ut o ingen olycka skedd.. :)

Hon har nog varit vaken större delen av natten för hon somnade som en klubbad säl när vi kom in igen o hon var Inte glad när husse gick upp o förde liv igen 1 timme senare.. :P

Nu är iaf jag uppe o duschad, har gått en runda till me Nova (som har somnat igen) o gett henne lite mindre frukost så magen reder upp sej igen, ätit frukost själv o nu är det dax att göra sej i ordning o bege sej till barnmorskan.. :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback