Deppo..

Idag är jag nog Världens tråkigaste person!
Tanken var att bjuda älsklingen på kinarestaurangen i Ronneby men den är ju tydligen stängd på måndagar så där sket det sej o jag som var så jäävla sugen på kinamat! Så vet ni vad det blir? En jävla kycklingtallrik ist.. Men ja e så hungrig nu så ja skiter snart i vad ja äter för har inte ätit ngt redigt sen frukost, ajabaja! :)

Så nu deppar jag för att ja inte kunde få bjuda honom på det o ja deppar för att bebis inte vill komma ut idag heller o ja e allmänt deppig på allting..

MEN dax att rycka upp sej, är ju trots allt vår årsdag idag o älsklingen har varit så gullig mot mej hela dagen trots att ja har varit som ja varit! :)

Istället för att han köpte en blomma till mej så fick jag mej en julgran.. :D Haha så söt är han!
"Jag tänkte att blomman vissnar ju snart men julgranen kommer ju att hålla i några år förhoppningsvis o du vill ju så gärna ha en julgran.." :) My cuti! <3

Älsklingen är o hämtar maten nu o ja tänkte tända lite ljus o så men tändaren är slut o ja hittar inte dem andra! Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback