Finally!

..Händer det ngt på bebisfronten! Jag har hållts vaken i stort sett sen klockan 3 imorse av förvärkar(?) o jag kan lova er, dem gör Ont! Dock är dem ganska så oregelbundna men dem är där iaf och det händer ngt! :)

För att inte väcka älsklingen i morse så gick ja o la mej på soffan o kollade på några CSI-avsnitt fram till typ 7 på morgonen då jag kröp ner i sängen igen o gick inte upp igen förren vid 10 typ o då hade ja knappt sovit ngt då heller..
Vem har sagt att man ska vara utvilad inför en förlossning?

Älsklingen jagade iaf ut mej på långpromenad me Nova för att hålla mej igång o de gick väl sakta men säkert.. :)

Hoppas att det händer mer snart så att jag inte ska behöva vänta i ytterligare några dar då det mkt väl kan vara så men hope not! :)
Men nu är ni lite uppdaterade om vad som händer iaf! :)

Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback