Kolikdag..

idag har lilleman haft sin första kolikdag.. äter, skriker, äter, skriker... Fick honom till att sova ngn timme i farmors famn innan men sen var jag elak o skulle flytta honom till bilbarnstolen o då vaknade han så klart..
nu är ja hemma hos mamma iaf o har Äntligen fått honom till att sova ngn timme till än så länge.. han ligger på mitt bröst o jag vågar tusan inte lägga ifrån mej honom ifall han vaknar igen..
men snart dax att köra hemåt då älsklingen kommer hem snart.. han började jobba lägligt idag när lilleman för en gång skull är riktigt jobbig men han sover hemma inatt iaf så det är skönt! :)
psykiskt påfrestande dag då man känner sej helt maktlös när ens bebis har ont o bara skriker.. o sen lite sömn på det.. min lilla älskling!
så som ni förstår så är det bloggen som blir lidande men så får det vara tills vidare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback