Rastlöshet..

Jeezez va ja e trött på min rastlöshet! Jag har ingen direkt energi men så fort ja sätter mej ner för att ta de lugnt så blir ja rastlös direkt.. Kan inte bara bebis komma nu istället? :)

Älsklingen är fortfarande o jobbar, är hemma om några timmar o jag har fördrivit dagen med att skotta snö, tvätta lite, dammsuga källaren+uppe, baka, gå me Nova o städa toaletten.. Rolig dag va?
Älsklingen har ju bilen nere i Lörby så ja har ju inte kommit så långt heller..

Negativa klubben här känns de som men så farligt har de faktiskt inte varit idag ändå.. :) Bara fruktansvärt drygt o vänta på att ngt ska hända.. Som sagt förr, vänta e inte min starka sida..

Jaja, snart är det dax att börja me maten o innan dess plocka undan tvätten.. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback