Jävla rygg..

Snart är det dax för sängen.. :) Heldag i skolan imon så blir att gå upp tidigt.. :) Ska dessutom köra Saab te skolan.. Usch.. :P Vi har ju lämnat in V70n på verkstan idag o fick Saaben i utbyte så länge.. :P Jaja älsklingen säger att den går bra men inget mer.. :P

Älsklingen ringde även o berättade en Skitrolig grej innan som jag Verkligen ska satsa på! Ni får kaanske veta mer om ett tag lr två men jag e Happy, de e allt ni behöver veta för tillfället.. ;)

Ikväll tar verkligen min rygg kol på mej! Har haft ont i flera dagar o de blev väl kanske inte bättre av att man red igår.. Menmen, knipa käft o stå ut ungefär.. Älsklingen får massera när han kommer hem.. ;)

Men nu är det dax för Novas kvällspromenad!
Go Natt på er!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna glada nyhet ska jag invänta med spänning =D// Madde

2010-02-01 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback