Lååång dag :)

Idag har det varit en lång dag vill jag lova.. Gårdagens kväll blev inte riktigt som planerat om ja säger så, så jag var inte i säng förren typ 1 o skulle upp igen 03.45 igen för att åka me Jesper.. Död? Eh aaa, visste fan inte åt vilket håll ja hade röven när ja gick upp asså.. :P  Somnade typ femtielva gånger i lastbilen menmen, idag förstod Jesper mej nästan me tanke på att han va minst lika trött.. :P

När vi slutade så körde ja upp till stallet o red min lillflicka i paddocken en sväng.. :) Sötlöken, hon var såå duktig! Tänkte ta en bild på henne men hade givetvis kameran hemma o min mobilkamera suger så de får bli ngn annan dag.. :)

Nu har jag iaf ätit lite o kollat runt på internet lite så nu är det dax för en lite tidig kvällspromenad me Nova för sen måste ja fan lägga mej.. Praktik imon igen så inatt tänkte ja iaf försöka få lite sömn.. ;)

Vi får höras mer imon!
GoNatt på er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback