Updates :)

Nu sitter ja hemma hos mamma o dem o lånar internet igen.. :) Vi skulle fått vårt idag men dem smarta leverantörerna har ju glömt att skicka modemet så nu får vi vänta till nästa vecka! Hur kan man glömma att skicka ett modem?! :O

Hoppas allt är bra me er iaf? :)

Iaf så har jag varit i skolan idag o haft körning o de har gått bra.. :) Ska bara sätta backningen med så ska de nog gå bra.. :)

Älsklingen har fixat armaturen till min bil idag så nu rullar han minsann igen! Lr iaf än så länge, ska köra ut han till min farbror imon så att han kan byta fjädrarna o spindelleden i helgen med sen får vi hoppas han håller! :) Så idag har jag lånat mammas bil till skolan.. :)

Men nu ska jag vara lite social me dem innan ja åker hem igen! Vi hörs av!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback