.

Nu kallar snart sängen för mej efter att ha spenderat kvällen hemma hos Lelle o bror.. :) Ska med Jenny imon o kolla när hennes dotter träningstävlar på Sporren på förmiddagen så.. :)

De senaste 2 dagarna har varit riktigt jobbiga med att försöka vända dygnet till att vara vaken hela natten o jobba me älsklingen men det har faktiskt gått bra.. :) I onsdags ville ja bara köra hem o sova o skita i allt för då gick verkligen ALLT fel när ja lassade o lossade.. Lr ja, okej inte riktigt, jag tappade aldrig ngt paket lr liknande så så farligt var det väl inte men då var jag trött o kinkig.. :P
Inatt gick det betydligt bättre iaf o då var det riktigt roligt att köra.. :) Dock fick jag typ cp-ryck på radion.. 4 kanaler o alla spelade bara samma gammla jä*la skitlåtar o jag hade ingen skiva me mej.. Mkt sappande blev det.. :P

Idag har jag varit uppe i stallet o ridit en överpigg Latte men de gick bra.. :) Dock hade hon tappat en baksko så hon kändes inte 100 procentig, vet inte om de kan ha berott på de..

Men nu måste ja lägga mej så ja orkar leva imon med.. :)

Slänger upp en låt som för övrigt e me mina största idoler- Guns N' Roses.. Lyssna o Njut för detta e en grymt bra ballad! :)
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback