Göteborg mm :)

Igår tog jag Äntligen mitt förnuft till fånga typ 2 år för sent lr ngt.. Men nu ska iaf 740n säljas! Nu har vi lagat honom för sista gången så nu orkar jag inte me han mer..

Så älsklingen o jag åkte till Göteborg för att kolla på en 855.. Jag vet, de e en bit för en bil men de va den bästa vi hittade i min prisklass, trodde vi.. Älsklingen ringde o frågade en massa om bilen o så särskilt om den läckte olja lr vatten men de skulle inte vara några problem med den mer än lite lacksläpp på ena bakdörren o framskärmen.. Jo tjena, när vi kom dit så såg vi bara en jävla skrothög me lacksläpp på nästan hela bakdörren o framskärmen.. O när vi böjade oss o kollade under så tro fan att den läckte olja mellan motor o växellåda med.. SUCK säger jag bara! Hur kan man Inte märka att ens bil läcker olja? Jaja det var bara att tacka för oss o köra hem igen.. Lr snarare direkt till Hoby för att börja jobba..

Halv 8 i morse var vi hemma o så var vi tvugna att gå upp vid halv 1 för dem skulle komma o installera ny kyl o frys så vi e lite döda idag båda två..

Idag har vi iaf gjort i ordning 740n lite, putsat upp den o dammsugat o lite sånt så imon åker han ut på annons!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen o knappra ihop en annons.. :)


Märgben, yummi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback