Hemkommen och jobb:)

Nu är vi hemkommna o så efter en helg nere i Skåne me älsklingens föräldrar.. :) Kommer lite bilder o så när jag orkar ladda upp dem.. :)
Tog årets första dopp i havet igår! +17grader, att ja höll på o frysa ihjäl! Jag har blivit en sån jävla badkruka dem senaste åren.. :P

Idag var min första dagen på sommarjobbet.. :) 02.15 gick jag upp, ja e fan inte klok men va gör man inte för pengar? :) Slutade klockan 1 iaf så ja ska inte klaga, har hela dagen på mej att ligga i solen juh.. ;)

Just nu överväger jag o älsklingen att åka o slänga oss i hans föräldrars pool så att man kan svalka sej lite iaf.. :)
Ingen dålig idé kanske, lr va säger ni? :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback