Lördag :)

Idag har jag inte gjort allt för mkt.. Skulle varit på möhippa men mamma blev dålig så vi hoppade det.. :) Ist har jag kollar på när älsklingen har satt gipsskivor i garaget o hjälpt honom lite med det.. :)

Sedan åkte vi ut te Hålan för att bada me Nova men jag chickade ur som vanligt..:P  Hatar att bada när det är för kallt men älsklingen o Nova badade iaf.. :)

Nu ikväll har vi även varit på "drifting och race" men som vanligt var det inte många bilar som körde.. Menmen man ska inte gnälla när man inte kör själv heller så o de va kul o träffa lite folk iaf.. :)

Nu har jag, älsklingen, Johanna o Victor varit på Frasses o käkat så nu är det dax att stämpla ut o gå o lägga sej.. :) Imon ska vi på drifting i Knislinge(?) o de får vi hoppas e ngt mer o ha än dagens.. :)

Men ni får ha det så bra!
Puss&Kram

Slänger även upp en bild på magen som har börjat växa lite smått nu.. :)

v.14 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback