Sol o bad :)

Idag tog jag mej en härlig sovmorgon efter gårdagens tidiga morgon.. :P
När frukosten var intagen o räkningar betalda så körde jag o älsklingen till Kallinge o jag slängde mej i svärföräldrarnas pool o solade lite.. :) Helt klart bättre än ingenting eftersom att älsklingen e förkyld o så ville han fixa me lampor i husvagnen.. :)

Nu är även middagen intagen så blir att åka o handla lite sen o när de blivit svalare ska ja ut me Nova på långrunda med.. :) Jag tycker de e synd att gå långrunda mitt på dagen när det är som varmast så antingen tidigare på morgonen lr senare på kvällen, lr va säger ni? Djuren tar ju med stryk av värmen så..

Men näe, nu får det bli lite städning här hemma med.. :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo tack du att de tar stryk!!!



Har två stycken här hemma som inte gör ett gjorta så länge solen är uppe....

Mer än ligger på varsin fläck på golvet i skuggan och sover... Förutom Fanta som har legat i mitt knä halva förmiddagen... (han är mammasjuk)...



Nej ska man ut med de små stackarna så får det blir tidigt eller sent så enkelt är det...



KRAM hoppas magen växer som den ska...

Få ta och höras så vi får ses på tosia sen =)

2010-06-29 @ 17:26:28
Postat av: sanne

haha jag kan tänka mej det! vi har drygt 25+ här hemma på kvällarna så de blir tvärdrag för hela slanten innan säng om inte nova o ja ska smälta iväg innan emil kommer hem o släpper in lite kall morgonluft!



jadå, de gör den o de e såå mysigt för nu har ja anledning att bli tjock.. ;P det tycker jag verkligen att vi ska göra!

Kram

2010-06-29 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback