Stallet :)

Idag passade jag på att åka upp till stallet på förmiddagen i tro om att de inte skulle vara så varmt att rida, men tjii fick ju jag.. :) Red iaf Latte på banan o hon skötte sej bra när hon väl fått göra sej av med den värsta energin så efteråt fick hon sej en välförtjänt dusch.. :)
Tog lite bilder på den nya ponnyn som har kommit o lite på hundarna men jag kan inte ladda upp några bilder idag heller o det är så dryyygt när man väl har bilder som man vill ladda upp! :O

Idag kommer det ev en o kollar på 740n med så det får bli att tvätta honom sen när den värsta solen har försvunit från framsidan.. :) Håll tummarna!

Men nu ska jag gå ut i den fina solen, kan inte sitta inne när den väl e framme! Vi hörs!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback