Tacostajm :)

Nu e ja hemma från "tävlingen" o de har gått jättebra för barnen.. :) Alva kom hem med 3 rosetter o Idde me 1 så dem var nöjda iaf.. ;) Jag tog me mej kameran idag för att fota dem lite men Självklart så glömde ja ju den i V70n när ja hoppade in i Jennys bil..! Suck, mitt huvud e allt annar än me idag vill ja lova..

På vägen hem mötte ja upp älsklingen o Julia ute vid Hålan men där blåste de ju typ storm så chansen att ja badade var typ lika me noll.. :P Men Nova o dem andra badade iaf dem galningarna medan ja satt o kollade på me handdukar runt mej.. :P
Ni ska få se en rolig bild på Nova sen när hon gör ett djupdyk galenpannan.. :)

På vägen hem från Hålan så stannade jag till på Maxi för att handla grejer te tacosen sen men Sälvklart glömde ja ju hälften av de ja skulle köpa typ.. Suck för mitt minne ibland!

Menmen, älsklingen får väl handla de på vägen hem från Kallinge lr så får ja palla mej ner till Maxi igen.. Ingen tacos utan tomater o riven ost, lr hur? :)

Ikväll tippar jag på att de blir filmmys me älsklingen, vi lånade en hel del filmer av Lelle o bror igår så.. :)
Vi höra av!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback