Torsdag :)

Idag vaknade jag för en gång skull o kände mej utvilad.. :) Det är ju helt hopplöst annars att sova hur länge som helst o ändå fortfarande vara trött..

Älsklingen o jag har fixat lite i garaget idag så nu ska det snart vara fit for fight.. :)

Jag o Anna har varit uppe i stallet i regnet o ridit Latte o Hennezzy en runda.. :) Sista gången jag red Hennezzy för på lördag åker han ner mot Tyskland.. Hoppas han får det bra där iaf men jag kommer att sakna honom!

Jag lånade mamma o deras bil idag så har varit hemma hos dem en stund med o lämnat tbx den o så.. :)

Nu kallar iaf sängen, mkt att göra imon!
Först veterinären o röntga Nova o sen såg jag idag att vi hade missat hennes 1 års vaccinering! Så jävla korkat att göra det menmen, hoppas på att dem kanske kan ge henne den imon..
Sen så fyller pappa 50 så ska dit o gratta honom lite o sen så tar älsklingens kusin studenten så dit ska vi oxå.. :)
Så som sagt, fullbokad dag!

God natt på er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback