Home Sweet Home :)

Nu är jag Äntligen hemma efter 2 kanonmysiga dagar i Göteborg! :)

Gårdagen bestod av:
-Avresa från skolan 06.00
-Första stopp Volvo Demo Center i Göteborg där vi fick veta om Volvos historia o sedan provköra dem nya lastbilarna
-Nästa stopp var Volvo Muséet o kolla på gamla godingar
-Efter det åkte vi o parkerade bussen o tog spårvagn te vandrahemmet där kvällen bestod av kinamat, film o dricka me några av kompisarna som som jag inte orkade slösa pengar på puben :) Men vi hade Garanterat lika kul där vi var! :)

Dagen har hittills bestått av:
-En hyffsat god frukost o städande/packande av rummen
-Avresa från Göteborg
-Paus i Gislaved me lunch
-Ankomst till Alvesta vid typ 15.00 o efter det packa ihop de sista grejerna hos Mia o sedan köra hemåt till mina kära älsklingar här hemma! :) Jag vet inte riktgt vem av dem som blev gladast.. :P

Resten av kvällen kommer bestå av att plocka upp väskan o slänga kläder i tvätten, gå en runda me Nova o sedan dö på soffan för nattens sömn e inge o hurra för.. :)

Här kommer lite bilder från Demo Centret o Volvo Muséet.. :)


Volvos 700 hästars timmerbil på DemoCentret :)


700 hästars grusbil :)


700 hästars me trailer :)


Volvo Muséet :)


Volvo Muséet :)


Volvo Muséet :)


Volvo Muséet :)


Anna fick prova brandbilen på muséet :)


Mia, Ola o Jag :)


Kalle är som hemma :)

Ne nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, lägger nog upp en del på facebook me.. :)
Nu ska ja o Nova ta en promenad! :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback