Karlskrona o stallet :)

Älsklingen o jag åkte in te Karlskrona innan o kollade på mobiltelefoner.. O gissa vem som har en ny mobil?  Inte e de ja iaf.. :P
Älsklingen köpte en ny eftersom att hans abonnemang går ut om drygt 2 veckor.. :) Bunden i 2 år o har redan fått krupp på den x antal ggr så de kommer säkert att gå bra.. ;)
JAG VILL ME HA EN NY MOBIL! :O Får vänta i MINST 1 månad till.. Men ganska så perfekt eftersom att ja vill ha samma som älsklingen för nu kan ju han pröva o se hur den e o e den dålig så köper ja ju helt enkelt ingen sån.. :P

Sedan har jag dessutom hunnit med stallet med Anna idag.. :) Mkt roligare o rida 2 tycker jag så man har ngn att prata med.. :)

Kusin o Victor har även varit här en sväng o hälsat på o snackat lite skit.. :)

Men nu e de dax för sängen för ja e tusan trött som en gnu!
Vi hörs under morgondagen!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback