Lördag/söndag :)

Lördagen bestod utav att jag o älsklingen tog oss en roadtrip upp till Alvesta för att han skulle hjälpa mej o träna lite extra backning.. :) ÄNTLIGEN har poletten trillat ner o de gick faktiskt riktigt bra mot vad det brukar så jag var
helnöjd när vi körde hem igen.. :)
På kvällen åkte jag hem te mamma o dem o umgicks lite.. :)

Idag har mitt liv mest bestått av stallet, har varit både hos Jenny o Philippa så känner mej riktigt ambitiös idag! :) Red även ett litet dressyrpass för Philippa o de va såå kul, känns som om de va 100 år sen ja gjorde det sist.. :)

Ännu mer ambitiös är jag snart för då e det gymet som gäller.. Ngn som tror att jag somnar ovaggad ikväll? :P

Vi hörs senare! :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback