Ombesiktning :)

Idag har lilla pärlan varit inne på ombesiktning med blankt papper denna gången! :D Känns skönt att slippa tänka på de nu iaf! Det var verkligen sista dagen idag innan körförbud med.. :)
Han ser lite dum ut när han e sänkt bak o normalhöjd fram men de ska vi fixa till sen när vi orkar o har lust.. Blir väl att sätta dit dem gamla fjädrarna o sen spara dem nya till nästa års besiktning.. :)
Min älskling är Bäst som har hjälpt mej! <3

Inatt blir det nog att åka me Jesper, var ett tag sen nu så de e snart dax att sätta igång me middagen o lite sånt.. :) Just nu kollar ja o älsklingen på Dirty Jobs, brukar vara rätt så kul.. :)

Puss S.

Kommentarer
Postat av: Älkslingen

Jag vet att jag är bäst ;), dock sjuk men fick ihop den ändå.. :D så nu tycker jag du ska skämma bort mig och pyssla om mig.. =P hehe



Älskar dig hjärtat!! <3

2010-03-01 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback