Sängen :)

Nu är det dax för sängen för min del mina vänner.. :) Upp i tid imon o hämta Anna o sen köra te stallet o sen e de en massa andra saker som e planerade.. :)
Går ju i skolan måndag-tisdag sen är jag i Göteborg onsdag-torsdag så det kommer bli en full vecka kan man säga.. :)

Älsklingen o jag har kollat på Körslaget ikväll o ja måste säga att det fanns många duktiga me i år.. :)
Ngn mer som har kollat på det lr är det bara jag o älsklingen som e svensson? ;)


En fruktansvärt god o hyffsat nyttig efterrätt som jag har smaskat på ikväll.. :)
-Digestive
-Hallon (jag kör på tinade från frysen då ja e för snål att köpa färska.. :P)
-Vanilj Kesellla

=Supergott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jupp jag kollade oxå på det lite halvt om halvt... =) Satt vid datorn samtidigt! =)

2010-03-21 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback