Återigen.. :)

Sitter jag hemma hos mamma o lånar internet då vårt fortfarande inte har kommit igång.. :O

Blir även snart middag här, hemmalagad gulaschsoppa, YUMMI! :) Länge sen man åt det! Soppa är minsann en underskattad rätt tycker jag..

Annars idag så har jobbet gått bra och så har jag varit hos barnmorskan.. :)
Bebis är nu helt fixerad och räknas som fullgången så nu kan den komma när den vill typ.. :) Men jag hoppas minsann att det dröjer några veckor till.. ;) Är redan i vecka 34, vart tar tiden vägen?!

Sedan har jag röjt lite nere i källaren o plockat upp våra dvd-filmer o lite sånt.. :)

Men nu är middagen klar!
Vi hörs när jag har tillgång till internet igen! :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback