Dagen :)

Idag har det varit lite småärenden på stan som gällt.. :) Varit hos arbetsförmedlingen mm o älsklingen har reklamerat vår ena köksstol hos Jysk.. :)

Ikväll har jag varit hemma hos mamma o dem en sväng.. :) Hämtade bl.a en fårskinn som jag kan ha i bilen då jag har helläder men INGEN rövvärme! Haha snacka om att ja fryser röven av mej när ja sätter mej i den på mornarna.. :P

Jobbet gick bra i morse iaf, bara en tidning som hamnat fel så.. :P Hoppas på ingen imon ist.. ;)

Imon är det en del som står på schemat igen..
-Jobb
-Packa upp lite saker i barnrummet
-Gruset till uppfarten kommer förhoppningsvis
-Hyresvärden kommer och fixat avloppet i badrummet
O mm.. :)

Men det är morgondagen, nu ska jag njuta av mitt te och ta de lugnt resten av kvällen innan sängen kallar.. :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback