Fläskfilegryta med ris :)

Är det som står på spisen idag.. :) Länge sen vi hade det..

Jobbet gick bra idag, gick lite fortare än igår o lite bättre koll på vart jag ska hän.. :P
Somnade som en klubbad säl när jag väl somnade i morse o sov till klockan ringde o då visste jag inte vart jag hade röven.. :P Men skönt att sova riktig äntligen iaf!

Följde med mamma till hennes väninna o fikade lite, länge sen jag träffade henne så det var kul! :)

Älsklingen har pysslat lite här hemma idag så nu har det äntligen kommit upp lite grejer på väggarna o så.. :)

Regnet är ju mer än deprimerande men nu har man en anledning till att sitta inne iaf.. :P  Älsklingen har tänt eld i brasan så nu är det varmt o mysigt här, iaf mysigt, varmt har vi haft hela tiden så.. :P

Väntar bara på att älsklingen ska komma hem nu så att vi kan äta för jag är Hungrig! :)
Vi hörs senare!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback