Föräldraträff :)

Nu är det strax att bege sej till Bm o föräldraträff.. Förra gången var rätt så ointressant så får hoppas att denna blir bättre.. :)

Jobbet i morse gick bra.. Tror jag.. :P Märker imon hur många tidningar jag lagt fel o hur många jag har glömt.. :P

Igår så var det fullt upp här hemma hela dagen/kvällen men Nu ska allt vara färdigmålat o så och nu är äntligen garderoben i sovrummet ihopsatt o kläderna på plats.. :) Nu ska vi bara låta garderoberna i barnrummet vädras lite innan vi lägger in sängkläder o handdukar mm där.. :)

Förhoppningsvis så kommer vårt köksbord idag o då kommer köket att bli Helt klart! :D

Men nu måste jag göra mej i ordning, lite stressigt idag, sov längre än vad jag borde så.. :P
Vi hörs!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback