Gårdagen o dagen :)

Gårdagen var trevlig måste jag säga! Lelle hade lagat en supergod lasagne! :)
Filmen var dock inte lika bra som vi hade hoppats på.. Ganska så dryg måste jag säga menmen, ibland är det så.. :)

Somande typ som en klubbad säl när jag kom hem och sov drygt 2½ timme innan jobbet kallade.. :) Arne var snäll o åkte med mej eftersom att ja inte har koll på lördagsrundan riktigt så de rullade på bra minsann..:)

Jag tog mej en välförtjänt sovmorgon nu när jag kom hem medan älsklingen har varit hos Rasmus o fixat hans bil lite så nu ska jag ta o äta lite frukost.. :P

Sedan är det dax för lillan att ta sej ett välbehövt bad då hon badade i Philippas o deras damm igår så hon luktar inte hallon precis.. :P
O vid 5 ska vi iväg så nu får jag ta tag i livet.. :)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback