Godissugen.. :P

Sitter och kollar på House o känner att det skulle varit vääldigt gott med en liten godispåse jämte mej.. :P Men lat och snål lr ett halvt försök att stå emot så har jag Inte handlat hem ngt idag så jag får helt enkelt klara mej.. :D Kan inte göda bebis me hur mkt skit som helst för ofta även om ja äter godis ibland.. ;)

Nu ikväll har jag varit hemma hos mamma o dem en sväng o varit lite social.. :) Har även hämtat lite bebislakan o sådant som mamma har tvättat.. :) Har redan plockat upp det mesta som vi har köpt o fått av mamma o svärmor, typ kläder och sängkläder o sånt.. :P Men att bädda sängen och sådant får minsann vänta ett tag till.. ;)

Imon är det dax för jobb igen så det får bli sängen när House är slut minsann.. :) Jag är verkligen trött på att ständigt vara trött men det kanske bara är att vänja sej? :3


Vi är ju bara fööör söta ibland.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback