Har inget internet..

Hemma då vi har skaffat nytt mobilt från Telenor och det vill allt annat än att fungera så därför har det blivit lite tomt här..
Gårdagen bestod iaf utav jobb på morgonen och sedan röjde älsklingen o jag i källaren så att man kan komma fram där riktigt och har sorterat och staplat upp alla kartonger o skit så nu ser det nästan riktigt trevligt ut.. ;) Bara lite till som ska dit så att man kan använda källaren som entre när man har varit ute med Nova o så så man slipper ha en blöt skitig hund uppe i hallen.. :)
På kvällen kom Johanna o Victor och käkade o kollade på film med oss.. :) Det blev tacolasagne och det var verkligen Skitgott, ska lägga upp receptet sen! :)
Idag är älsklingen och jobbar eftersom att han har börjat 3-skift på åkeriet en tid framöver så jag o Nova e hemma hos mammsen o dem o hälsar på.. :)
Jag fick ytterligare en vecka på jobbet och det känns skönt! Ska försöka jobba till iaf halva november har jag tänkt mej sen får vi se vad det blir efter det.. :) Bebis kan ju lika gärna komma nästa vecka, vem vet.. :P
Men nu vet ni lite vad som händer o sker så får vi se när jag får tag på internet nästa gång.. ;)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback