Sängen kallar :)

Jag är verkligen helt slut ikväll.. Har iaf städat undan lite här hemma o plockat upp våra dvdboxar o lite sånt.. Alltid ngt.. :P

Börjar få problem med ryggen igen så kanske dax att ta tag i den däringa simningen som jag har sagt i flera veckor att jag ska göra.. Tycker synd om Nova som får lida för att jag får ont när jag går längre sträckor men vad ska jag göra.. Bättre att börja med flera kortare promenader ist för att gå en lång dagligen kanske.. Känns som det iaf..

Nu är det iaf tid för hennes kvällspromenad sen kallar sängen på mej! :) 2 dagar till med jobb sen är det 1 dag ledig o vi har en del planerat i helgen så lika bra att sova.. :)

GoNatt!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback