Slappedag.. :)

Idag har väl älsklingen o jag mer lr mindre haft oss en slappedag.. :) Meningen var att han o Victor skulle åka o kolla på en vinterbil till honom men den var tydligen redan såld..
Lite undanröjning har det iaf blivit så man slipper se kartonger Precis över allt iaf.. :)

Jobbet gick bra i morse, lite ovant att köra högerstyrt men de kom man in i rätt så snabbt faktiskt.. :) Dock har varken jag lr älsklingen sovit ngnting inatt Heller så vi är rätt så trötta båda två.. Kan det vara för att man har så mkt att göra?

Nu är det strax dax o börja me middagen, lax, potatis o remouladsås står på min meny idag medan älsklingen får nöja sej me hamburgare.. :P

Ikväll har jag kanske lite tid att sätta mej med lite bilder, ska bara leta upp kortläsaren som ligger ngnstans.. :)
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback