Sömnbrist x 10..

Idag har jag lite smått sömnbrist.. Kunde inte somna riktigt igår så jag är glad om jag sov 1 timme innan jag skulle upp o jobba..
Dock flöt jobbet på Riktigt bra så jag var klar strax innan kl.6 så när ja kom hem så var det en snabbrunda me Nova o sedan dyka direkt i säng o vänta på att klockan skulle ringa ännu en gång för ja skulle till Bm vid halv 9.. :)
Kunde ändå inte sova riktigt men fick kanske iaf 1½ timme innan ja skulle upp igen..

Allt gick perfekt där.. :) Bebis växer fortfarande precis som den ska och hjärtat låter oxå bra.. :) Nu har även huvudet börjat fixeras så nu kan den komma när den känner för det typ.. :P Dock hoppas jag på att det dröjer ett litet tag till!

Iaf så dök jag i säng direkt när ja kom hem igen men sov oroligt fram tills älsklingen väckte mej så jag tippar på att jag kommer somna tidigt ikväll! :P

Vi har iaf fått en del gjort idag! :) Barnrummet börjar komma i ordning, uppfarten är tillplattad och alla saker börjar äntligen falla på plats.. :)

Nu sitter jag o väntar på att Philippa ska komma med Novas foder och bara för det så ringde hon precis o sa att hon snart e här så nu får jag minsann lägga ifrån mej datorn.. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback