SUCK!

När jag nu väl har lite tid över att sätta mej ner för att lägga upp bilderna tror ni att det går o ladda upp?!
Jag kan ju få spunk för mindre.. :O Jaja,jag får försöka senare ikväll om jag inte somnar på soffan lr liknande till Idol..

Idag har vi varit ute heeela dagen och nu börjar det synas lite resultat i trädgården minsann.. :) Dem som bodde här innan har inte gjort nånting på 5 år mer än typ klippt gräset o knappt det så ni kan ju gissa hur här har sett ut.. Vildvuxet så att det sjunger om de.. :O Men det får minsann bli några dar till att lägga där ute så att man kan släppa det inför vintern o göra klart källaren ist.. :)

Ikväll blir det enkel middag, färdiggrillad kyckling, pommes o sallad.. Enkelt men gott! :)

Imon ska jag jobba sista dagen denna veckan o sedan blir det att jobba iaf nästa med! :) Mormor o morfar kommer på besök imon med så får ta tag i lite städning så att det inte ser så stökigt ut.. ;)

Men nu ska jag nog ta o börja lite med middagen o tjura för att uppladdningen inte fungerar.. :)
Vi hörs!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback